top of page

Intervju s učenicom naše Škole

Školska godina '22./'23. skoro je završila. Zanimalo nas je kako su se petaši snašli u petom razredu. Razgovarali smo s učenicom 5.b razreda. Evo kako je naš razgovor prošao:


NOVINAR: Kako ti je u petom razredu?

UČENICA: Nije toliko loše koliko sam mislila. Svi su govorili da su učitelji loši, ali nisu.

NOVINAR: Je li ti težak peti razred?

UČENICA: Nije teško koliko sam mislila da će biti.

NOVINAR: Koji ti je obrazovni predmet najteži, a koji najlakši?

UČENICA: Najlakši mi je Hrvatski jezik zato što je skoro isto kao od prvog do četvrtog razreda. Najteža mi je Povijest jer je nova i ima puno gradiva.

NOVINAR: Ideš li na neku izvannastavnu aktivnost i koja ili koje su to?

UČENICA: Idem na Mozgalice, Domaćinstvo, Promet i Zbor.

NOVINAR: Jesi li sudjelovala na nekom školskom natjecanju i kojem?

UČENICA: Na natjecanju iz Prometa i na Klokanu.

NOVINAR: Jesi li zadovoljna sa svojim novim razredom?

UČENICA: Sviđa mi se, ali je moglo biti i bolje.

NOVINAR: Trudiš li se i imaš li dobre ocjene?

UČENICA: Trudim se, ali su ocjene malo lošije nego od prvog do četvrtog. Uglavnom, i dalje su dobre.

NOVINAR: Evo, završili smo. Hvala na razgovoru.

UČENICA: Hvala i tebi. Bok!

NOVINAR: Bok!


Razgovor s učenicom prošao je dobro. Nadamo se da su se i drugi petaši snašli u petom razredu i da su zadovoljni sa svojim ocjenama. Lijep pozdrav svima!

10 views

Recent Posts

See All
bottom of page